Home
Pengenalan
Visi
Album
Hubungi
Friday, June 19, 2015
Posted by
Jqaf
|
0 comments
Program Israk Mikraj SK Puchong Indah 1436 H
Alhamdulillah Program Israk Mikraj peringkat sekolah telah berjaya dilaksanakan.Antara aktiviti yang dijalankan ialah ceramah Israk Mikraj dan aktiviti membina peta minda berkaitan Israk Mikraj.
0 comments:
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Blog j-QAF SKPI
Blog j-QAF SKPI
Jom ulangkaji PAFA
KOD 1 (MENGUCAP DUA KALIMAH SYAHADAH)
KOD 2 (RUKUN ISLAM)
KOD 3 (RUKUN IMAN)
KOD 4 (ISTINJA')
KOD 5 (BERSUCI DARI NAJIS )
KOD 6 (CARA BERWUDHU' )
KOD 7 (CARA BERTAYAMMUM)
KOD 8 (CARA MANDI WAJIB)
KOD 9 (AZAN 7 DAN IQOMAH)
KOD 10 (SOLAT FARDHU)
KOD 11 (SOLAT JENAZAH)
KOD 12 (PUASA)
KOD 13 (ADAB TERHADAP IBU BAPA)
Jom Belajar IQRA'
IQRA' 1
IQRA' 2
IQRA' 3
IQRA' 4
IQRA' 5
IQRA' 6
SURAH PILIHAN
Jom Belajar BAHASA ARAB
تعارف (Berkenalan)
أعضاء الجسم (Anggota Badan)
أعضاء الأسرة (Anggota Keluarga)
الأرقام (Nombor)
لغة الفصل (Ayat Di Dalam Kelas)
Jom Belajar IBADAH
Ibadah dan pengertian
Bersuci
Najis
Hadath kecil dan besar
Istinjak
Wudhuk
Tayammum
Mandi Wajib
Azan dan Iqomah
Solat Fardhu 1
Solat Fardhu 2
Solat Fardhu 3
Solat Jumaat
Entri Menarik
Pertandingan Surau Imarah peringkat Daerah
KBS Tahun 6 2012
Kejayaan MTQ Firqah 4
Program Israk Mikraj SK Puchong Indah 1436 H
Tadarus Al-Quran SK Puchong Indah 1436 H
Sambutan Maulidur Rasul SAW 1436H
Agihan Juadah Iftar kepada Asnaf
Ceramah Israk Mikraj 2016
MTQSS Peringkat Daerah
Solat Sunat Gerhana
Labels
Firqah 4
(1)
Israk Mikraj
(1)
kbs
(1)
kem bestari solat
(1)
Maulidur Rasul
(1)
MTQ
(1)
Arkib
May
(1)
March
(2)
July
(3)
June
(1)
May
(1)
April
(2)
March
(1)
January
(1)
July
(1)
March
(1)
October
(1)
Video Korporat SKPI
Nasihati Aku
" Perumpamaan orang yang berzikir kepada Allah dan yang tidak berzikir umpama orang hidup dan orang mati " (HR. Bukhari dan Muslim)
Maklum Balas
Telefon | +603 80682745 gpiskpuchongindah@gmail.com
gpiskpuchongindah. Powered by
Blogger
.
Copyright © 2012
GPI SK PUCHONG INDAH
.
Blogger Template by
Clairvo
0 comments: